Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Genom att använda webbplatsen accepterar du att cookies används.   Ok

RETUR- OCH REKLAMATIONSHANTERING


Vi gör allt för att du som kund ska vara så nöjd som möjligt, vi arbetar med ständiga förbättringsprocesser för att uppnå högsta kvalitet på både våra produkter och vår service. Skulle du trots detta stöta på problem, vill vi gärna hjälpa dig! 

Generella frågor: mail@gustavsberg-ror.se

Nedan finner du all information du behöver kring retur- och reklamationshantering. Här finns ifyllbara blanketter för respektive område, som du enkelt fyller i och skickar till oss. Detta gör det enklare för oss att hantera ärendet, och du kan snabbare få hjälp.  

Returblankett

Om du behöver returnera produkter till oss ber vi dig vänligen ladda ned vår returblankett och fyll i den så utförligt som möjligt. Detta är ett underlag som krävs för att vi ska kunna ta emot returen och inleverera ingående produkter. 

LADDA NED


Ladda ned blanketten, fyll i den utförligt och skicka sedan till support@gustavsberg-ror.se
OBS! Vid retur får produkter inte vara sammankopplade, de skall returneras omonterade. Om vi mottar en retur som vi helt eller delvis inte kan godkänna kommer vi från det att vi lämnat besked lagra produkterna i fyra veckor. Har vi inte fått någon återkoppling under den tiden kasseras de returnerade produkterna som inte blivit godkända.  

Reklamationsblankett

Om du behöver upprätta ett reklamationsärende ber vi dig vänligen ladda ned vår reklamationsblankett och fyll i den så utförligt som möjligt. Detta är ett underlag som krävs för att vi ska kunna hantera ärendet vidare. 

LADDA NED


Ladda ned blanketten, fyll i den utförligt och skicka sedan till support@gustavsberg-ror.se
OBS! Glöm ej bifoga bilder för att vi ska kunna göra en bedömning av reklamationen.